V četrtek, 20. 06. 2024, so 7. razredi oblikovali »freske« s pomočjo kartic, na katerih so bili zapisani različni pojmi v povezavi s podnebnimi spremembami. Nato so v slovenski, madžarski, nemški in angleški jezikovni skupini razpravljali o vzrokih in posledicah podnebnih sprememb. Spoznali so nekaj novih pojmov. Ugotovili smo, da so naše klimatske freske odraz realnosti in da naši plakati že prikazujejo posledice človeških dejanj. Vsaka jezikovna skupina je svojo fresko oziroma plakat tudi poimenovala (primer: »The cause of our Recklessness!«, The Future«, »Hangyábol Elefánt«, »Klimatska Freska«, »Unsere Zukunft« ipd…). Učenci so aktivno sodelovali in podali nekaj predlogov za naš »boljši jutri«, ideje pa so: uporaba javnega prevoza in koles, ločevanje odpadkov, varčna uporaba vode in elektrike, zbiranje odpadnih baterij in odlaganje le-teh v za to namenjen zaboj itd. Razpravo je prekinil šolski zvonec.

(Obiskano 36-krat, 1 obiskov danes)