DELO Z NADARJENIMI UČENCI/
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci bo v šolskem letu 2020/2021 potekalo na naslednji način:
Identificirani nadarjeni učenci (5.−9. razred)
AKTIVNOST | UDELEŽENCI | ČAS |
oblikovanje INDEP za učence |
identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki |
avg., sep. 2020 |
pridobitev mnenja učenca in staršev o INDEP-u ter pridobitev soglasja | učenci in starši | sep. 2020 |
potrditev INDEP-a | RUZ, svetovalna služba | okt. 2020 |
izvajanje in sprotno spremljanje izvajanja INDEP-a |
učitelji, zunanji sodelavci, svetovalna služba | do konca šolskega leta |
analiza uresničevanja ciljev INDEP-a |
identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki |
jun. 2021 |
Evidentirani nadarjeni učenci (4.−9. razred)
AKTIVNOST | UDELEŽENCI | ČAS |
individualni pogovori z učenci in starši evidentiranih nadarjenih učencev 4. razreda ter vseh na novo evidentiranih v naslednjih razredih | evidentirani učenci in njihovi starši | sep. –nov. 2020 |
identifikacija (test sposobnosti, test ustvarjalnosti in ocena učiteljev) | učitelji in učenci | dec. 2020, feb. 2021 |
seznanitev učencev in staršev z rezultati | učenci in starši | mar. 2021 |
priprava individualiziranega programa (INDEP) dela za učence | identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki | mar. 2021 |
pridobitev mnenja učenca in staršev k INDEP ter pridobitev soglasja | učenci in starši | mar. 2021 |
potrditev INDEP-a | RUZ, svetovalna služba | mar. 2021 |
analiza uresničevanja ciljev INDEP | identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki | jun. 2021 |
Strokovni delavci
AKTIVNOST | ČAS |
oblikovanje INDEP za učence |
sep., mar., do konca šolskega leta 2020/21 |
priprava individualiziranega programa (INDEP) dela za učence od 5. do 9. razreda | avg., sep. 2020 |
potrditev INDEP-a | sept. 2020 |
izvajanje in sprotno spremljanje izvajanja INDEP | do konca šolskega leta |
identifikacija (test sposobnosti, test ustvarjalnosti in ocena učiteljev) od 4. -9. razreda | dec. 2020, februar 2021 |
analiza uresničevanja ciljev INDEP | jun. 2021 |
Stalne naloge strokovnih delavcev in vodstva šole
- informiranje strokovnih delavcev, sveta šole, sveta staršev in širšega okolja o konceptu odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli,
- izdelava načrta strokovnega spopolnjevanja in nakupa strokovne literature,
- strokovno spopolnjevanje izvajalcev programov,
- načrt sprotnega spremljanja uresničevanja ciljev in upoštevanja didaktičnih načel dela z nadarjenimi,
- informiranje staršev,
- opazovanje učencev med rednim vzgojno-izobraževalnim delom,
- priprava in ponudba programov šole in drugih programov v okolju (za vsa triletja),
- analiza izvajanja programov,
- evalvacija izvajanja koncepta,
- načrtovanje novih ter dopolnitev starih programov dela z nadarjenimi učenci.
Načrtovane dejavnosti (izven pouka) v šolskem letu 2020/2021
Dejavnost | Udeleženci | ||||||
4. r. | 5. r. | 6. r. | 7. r. | 8. r. | 9. r. | Starši učencev | |
Razvijanje nadarjenosti po področjih nadarjenosti | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | |
Sodelovanje z lokalno skupnostjo | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ |
Sodelovanje z nadarjenimi učenci drugih osnovnih šol | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | |
Sodelovanje na prireditvah, razstavah | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | |
Sodelovanje v projektih in različnih natečajih | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | |
Sodelovanje pri načrtovanju in evalviranju INDEP-a | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ◊ | ▪ |
V šol. letu 2020/2021 bomo za nadarjene učence organizirali:
AKTIVNOST | ČAS IZVEDBE | RAZRED |
Učencem predstavi predlog aktivnosti in možnosti sodelovanja | september 2020 | 4. – 9. razred |
AKTIVNOST | ČAS IZVEDBE | RAZRED |
USTVARJALNE SOBOTE | ||
SOUSTVARJAMO KULTURNO PRIREDITEV | 23. 1. 2020 | 6.–9. |
TABORI: | ||
BRALNI TABOR | 23., 24. 10. 2019 | 3. |
LIKOVNI TABOR | 28. 6. – 30. 6. 2020 | 6.–8. |
LIKOVNI TABOR | 28. 6. – 30. 6. 2020 | 1.–5. |
NEMŠKI BRALNI TABOR | junij 2021 | 4. – 6. |
NEMŠKI JEZIKOVNI TABOR (DSD I) |
oktober/november 2020 | 9. |
NARAVOSLOVNI TABOR | 28. 6. – 30. 6. 2020 | 6. – 9. |
RAZISKOVALNI IZLET | marec ali april 2021 | 6. – 9. |
DRUGO: | ||
PONOVIMO SKUPAJ | 23. in 24. 4. 2021 | 6. in 9. r. |
PREDAVANJA V ANGLEŠČINI | celo šolsko leto | 8.–9. |
RADOVEDNI DOŠKO (NARAVOSLOVNE VSEBINE) |
celo šolsko leto | 2. – 3 |
Dejavnosti, pri katerih bodo sodelovali nadarjeni učenci v šolskem letu 2020/2021:
DEJAVNOST | SODELUJOČI UČENCI | ČAS |
likovno um. popoldan ali sobota dopoldne za likovno nadarjene učence |
likovno nadarjeni učenci 3.–5. razreda + zainteresirani |
naknadno |
likovno um. popoldan za likovno nadarjene učence |
likovno nadarjeni učenci 6.–9. razreda + zainteresirani |
celo šolsko leto |
angleški pravljični popoldan | 3., 4. in 5. razred |
december 2020 marec 2020 |